تعداد بازدید: 2001

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 4 آذر 1395-11:53

"دونا وینا" روی میز تدوین

مستند "دونا وینا" به نویسندگی علیرضا سعیدی کیاسری و کارگردانی مهدی میرتبریزیان، با نگاهی نو به معرفی "میرزا محسن مدیر" اولین مکتب دار شهمیرزاد می پردازد.


 مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: فیلم مستند داستانی "دونا وینا" که به تازگی تصویربرداری آن توسط هنرمندان مازندرانی در منطقه شهمیرزاد استان سمنان به پایان رسید، روی میز تدوین قرار گرفت.

این مستند که علیرضا سعیدی کیاسری آن را نوشته و مهدی میرتبریزیان کارگردانی اش را بر عهده دارد، با نگاهی نو و از زاویه ای متفاوت به معرفی "میرزا محسن مدیر" به عنوان اولین مکتب دار شهمیرزاد در امر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان می پردازد.

پروانه ساخت مستند "دونا وینا" به تهیه کنندگی دکتر محمد علی صدیقی، مهرماه گذشته توسط اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران صادر و اوایل آبان در شهمیرزاد و مناطق اطراف آن تصویربرداری شد.

این مستند که پیش از این "کیچه" نام داشت، علاوه بر معرفی میرزا محسن مدیر، به جاذبه های گردشگری شهمیرزاد از جمله منزل و مکتبخانه میرزا محسن مدیر که به وسیله نوه او دکتر محمد علی صدیقی با ظرافت مرمت و بازسازی شده نیز چشم اندازی دارد.

فیلم مستند داستانی "دونا وینا" قرار است پس از طی مراحل فنی، تا پایان سال 95 آماده نمایش شود.

اسامی عوامل تهیه و تولید این فیلم عبارتند از: نویسنده:علیرضا سعیدی کیاسری، کارگردان:سیدمهدی(پیام)میرتبریزیان، تهیه کننده:محمدعلی صدیقی، مدیرتولید: تیمورنوربخش، مدیر تصویربرداری:عارف نامور، مدیر صدابرداری: پرستونصرتی، طراح صحنه: فرج الله شهاب الدین، طراح گریم:علیرضا رنجبر، طراح لباس: فاطمه سلمانی، دستیار اول و برنامه ریز: محسن نجفی، دستیار دوم کارگردان: مرضیه اکبری، منشی صحنه: المیرا قادری و مدیرتدارکات: کمیل سروری.

 



    ©2013 APG.ir